Надання першої лінії технічної підтримки
Натепер все більше організацій шукають можливостей оптимізації витрат. Аутсорсинг відкриває шляхи оптимізації штату компанії та залучення фахівців зовнішніх організацій для виконання конкретних завдань, як-от послуг із супроводу та обслуговування відповідних систем. З позиції інформаційної безпеки питання оптимізації штату співробітників постає особливо гостро.
На великих підприємствах здебільшого потрібно не тільки забезпечити дієздатність десятків рішень безпеки, але й вносити зміни в конфігурацію, підтримувати їх актуальність, а в разі потреби негайно відновлювати їх дієздатність або необхідну інформацію.
Вищезазначені сучасні підходи дозволяють передати ці обов’язки зовнішнім підрядникам, забезпечуючи у такий спосіб високу ефективність та оптимізацію витрат.
Придбавши першу лінію технічної підтримки в нашій компанії, ви отримаєте висококваліфікованих сертифікованих фахівців, до яких можна звернутися у потрібний момент з будь-яких питань конфігурації, під час інцидентів безпеки або для отримання консультації з мінімальним часом відгуку 24х7х365.