Інтеграція ERP & CRM систем

– ERP

Система планування ресурсів підприємства (англ. «Enterprise Resource Planning» (ERP)) дозволяє організувати стратегічний розвиток компанії.

До спектру послуг, що надаються, входять:

  • автоматизоване управління фінансами;

  • контроль трудових ресурсів;

  • діджиталізація відносин з партнерами;

  • ведення історії клієнтських операцій;

  • цифрове управління змінами.

Комплекс програмних додатків ERP об'єднує всі ці напрямки в єдину базу даних, забезпечуючи вирішення не тільки перерахованих вище завдань, а й безліч інших питань, пов'язаних з ефективністю планування і управлінням компанією.

– CRM

CRM систематизує процес комунікації з клієнтами, а також автоматизує робочі алгоритми на підприємстві. Завдяки оптимізації бізнес завдань заощаджується цінний час фахівців. Крім того, CRM-платформа дозволяє вести єдину базу даних з інформацією про поточні або заплановані угоди, зберігати повну історію взаємодії з клієнтами і відправляти менеджерам потрібні нагадування. Впровадження CRM-системи дозволяє впорядкувати діяльність організації і в рази підвищити лояльність ваших клієнтів.